Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C6 (4F2) RS6 quattro (2008.09-2010.08) 580km » RH02-2015 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) Rs6 Quattro (2008.09-2010.08) 580km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2015 REINHOCH

RH02-2015 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2015
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2015
RH02-2015
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-2015

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M16
Strona zabudowyOś przednia
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2015 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, KANGOO II, THALIA I, THALIA II, THALIA III 1.0-2.0 08.97-
numery OEM:
NISSAN      4852100QAA
RENAULT      7701472113
DACIA      7701472113

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2015 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.