Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault MASTER II Furgon (FD) 2.5 D (FD0A, FD0E, FD2E, FD3E) (1998.07-2001.01) 80km » RH02-2021 reinhoch
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 2.5 D (fd0a, Fd0e, Fd2e, Fd3e) (1998.07-2001.01) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2021 REINHOCH

RH02-2021 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2021
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2021
RH02-2021
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-2021

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M18
Strona zabudowyz obu stron
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M18

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2021 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: CITROEN C5 I, C5 II, C5 II/KOMBI, C5 I/KOMBI RENAULT TRAFIC II 1.6D-3.0 03.01-09.08
numery OEM:
CITROËN      3812C8
zamienniki:
41-0553
brak
KAGER

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2021 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.