Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Dodge NITRO 4.0 4WD (2007.09-2011.12) 264km » RH02-2065 reinhoch
wybrany samochód: 
Dodge Nitro 4.0 4wd (2007.09-2011.12) 264km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy RH02-2065 REINHOCH

RH02-2065 Drążek kierowniczy REINHOCH
reinhoch RH02-2065
Drążek kierowniczy RH02-2065
RH02-2065
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-2065

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]224
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy RH02-2065 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 224mm) pasuje do: DS DS 7, DS 9 CITROEN C4 GRAND PICASSO II, C4 PICASSO II, C4 SPACETOURER, C5 AIRCROSS, GRAND C4 SPACETOURER 1.2-2.0D 02.13-
numery OEM:
CITROËN      1310817680
CITROËN      1610817680
OPEL      1610817680
PEUGEOT      1610817680
VAUXHALL      1610817680

Zastosowanie Drążek kierowniczy RH02-2065 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.