Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault MASTER II Furgon (FD) 2.5 dCi 100 (FD0U, FD0V, FD3U, FD3V, FD8U, FD8V) (2003.10-???) 99km » RH02-3020 reinhoch
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 2.5 Dci 100 (fd0u, Fd0v, Fd3u, Fd3v, Fd8u, Fd8v) (2003.10-???) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-3020 REINHOCH

RH02-3020 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-3020
Drążek kierowniczy osiowy RH02-3020
RH02-3020
55.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-3020

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]222
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]222
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-3020 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 222mm) pasuje do: MERCEDES GL (X164), M (W164), R (W251, V251) 3.0-6.2 02.05-12.14
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1644600005
MERCEDES-BENZ      A1644600005

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-3020 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.