Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel ASTRA F sedan (T92) 1.7 TD (F19, M19) (1994.11-1998.09) 68km » RH02-3041 reinhoch
wybrany samochód: 
Opel Astra F Sedan (t92) 1.7 Td (f19, M19) (1994.11-1998.09) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-3041 REINHOCH

RH02-3041 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-3041
Drążek kierowniczy osiowy RH02-3041
RH02-3041
49.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-3041

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]292
Szerokość [mm]43
Wysokość [mm]43
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]292
Szerokość [mm]43
Wysokość [mm]43
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-3041 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 43/292mm) pasuje do: MERCEDES C (C204), C T-MODEL (S204), C (W204), SLC (R172), SLK (R172) 1.6-6.3 02.08-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 338 06 15
MERCEDES-BENZ      A204 338 06 15
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-3041 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.