Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) (1998.05-2005.04) 202km » RH02-3042 reinhoch
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Spider (916_) 2.0 V6 Turbo (916s2a) (1998.05-2005.04) 202km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-3042 REINHOCH

RH02-3042 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-3042
Drążek kierowniczy osiowy RH02-3042
RH02-3042
47.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:9 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-3042

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. [mm]M 14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M14
Rozmiar gwintu 1M16
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. [mm]M 14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M14
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-3042 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S210), E (W210) 2.8/3.2/4.3 12.96-03.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2103381115
MERCEDES-BENZ      A2103381115
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-3042 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.