Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Fiat DOBLO Platforma / podwozie (263_) 1.6 D Multijet (263YXD1B, 263XYR1B, 263YXX1B, 263HXD1B,... (2010.02-???) 105km » RH02-4023 reinhoch
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Platforma / Podwozie (263_) 1.6 D Multijet (263yxd1b, 263xyr1b, 263yxx1b, 263hxd1b,... (2010.02-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-4023 REINHOCH

RH02-4023 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-4023
Drążek kierowniczy osiowy RH02-4023
RH02-4023
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-4023

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Ograniczenia producentaSMI
Długość [mm]203
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowyz obu stron
Ograniczenia producentaSMI
Długość [mm]203
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-4023 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 203mm) pasuje do: VOLVO 850, C70 I, S70, S80 I, V70 I, XC70 I 2.0-2.5D 06.91-10.05
numery OEM:
VOLVO      9191410

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-4023 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.