Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mini MINI kabriolet (R57) Cooper S (2010.02-2015.06) 184km » RH02-5022 reinhoch
wybrany samochód: 
Mini Mini Kabriolet (r57) Cooper S (2010.02-2015.06) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-5022 REINHOCH

RH02-5022 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-5022
Drążek kierowniczy osiowy RH02-5022
RH02-5022
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-5022

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]223,5
Gwint wewnętrzny [mm]M16xP1.5
Gwint zewn. [mm]M14xP1.5
Kształt łba śruby / nakrętkiSześciokąt zewnętrzny
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Masa [g]598
Rozmiar gwintu 1M14
Rozmiar gwintu 1M16
Długość opakowania [cm]24
Szerokość opakowania [cm]5,4
Wysokość opakowania [cm]4,5
Średnica rękojeści [mm]16,5
Długość całkowita [mm]260,1

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-5022 REINHOCH

Drążek kierowniczy osiowy
numery OEM:
OPEL      23449526
VAUXHALL      23449526
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-5022 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH