Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro (1990.09-1992.09) 220km » RH52-1001 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi Coupe B3 (89, 8b3) S2 Quattro (1990.09-1992.09) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH52-1001 REINHOCH

RH52-1001 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH52-1001
Końcówka drążka kierowniczego RH52-1001
RH52-1001
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH52-1001

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]80
Wymiar stożka [mm]20
Gwint wewnętrzny [mm]M16x1,5
Gwint zewn. [mm]M14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez dodatków

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH52-1001 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego (L-80mm) pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV, DAILY V 05.99-02.14
numery OEM:
IVECO      42534911
IVECO      42556991

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH52-1001 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH