Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH52-1004 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH52-1004 REINHOCH

RH52-1004 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH52-1004
Końcówka drążka kierowniczego RH52-1004
RH52-1004
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH52-1004

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]109
Wymiar gwintuM16x1,5
Wymiar gwintuM14x1,5
Wymiar stożka [mm]20
Drążek / rozpórkadla drążka prowadzącego
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rodzaj gwintudla bieżnika prawostronnego
Rodzaj gwintuGwint zewn.
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH52-1004 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego (rodzaj gwintu wewnętrzny / zewnętrzny kierunek prawostronny, M16x1,5mm/M14x1,5mm, L-109mm) pasuje do: IVECO DAILY VI 03.14-

Końcówka drążka kierowniczego RH52-1004 ma zastosowanie do modeli samochodów

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH52-1004 producenta REINHOCH

IVECO

42569563

numery OEM:
IVECO      42569563
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH52-1004 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH