Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH52-3006 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH52-3006 REINHOCH

RH52-3006 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH52-3006
Końcówka drążka kierowniczego RH52-3006
RH52-3006
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH52-3006

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]95
Wymiar gwintuM24x1,5
Wymiar stożka [mm]18
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH52-3006 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego (rodzaj gwintu zewnętrzny kierunek prawostronny, M24x1,5mm/M14x1,5mm, L-95mm) pasuje do: MERCEDES T2/LN1 04.86-12.94

Końcówka drążka kierowniczego RH52-3006 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH52-3006 producenta REINHOCH

MERCEDES-BENZ

0003301035, 0003381610, 0013301235, 0013301435, A0003301035, A0003381610, A0013301235, A0013301435

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0003301035
MERCEDES-BENZ      0003381610
MERCEDES-BENZ      0013301235
MERCEDES-BENZ      0013301435
MERCEDES-BENZ      A0003301035
MERCEDES-BENZ      A0003381610
MERCEDES-BENZ      A0013301235
MERCEDES-BENZ      A0013301435

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH52-3006 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH