Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel COMBO Tour (X12) 1.6 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 105km » RH52-3009 reinhoch
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 1.6 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH52-3009 REINHOCH

34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH52-3009

producent:

REINHOCH

Długość [mm]105
Wymiar gwintuM24
Wymiar stożka [mm]22
Gwint zewn. [mm]M24x1,5
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Rozmiar gwintu 1M18

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH52-3009 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego (rodzaj gwintu zewnętrzny kierunek prawostronny, M24x1,5mm/M18x1,5mm, L-105mm) pasuje do: MERCEDES T2/LN1, VARIO (B667, B670, B668), VARIO (B670), VARIO (B670 04.86-
numery OEM:
IVECO      42487165
IVECO      8558527
MERCEDES-BENZ      000 330 12 35
MERCEDES-BENZ      000 330 75 35
MERCEDES-BENZ      000 330 97 35
MERCEDES-BENZ      000 330 99 35
MERCEDES-BENZ      000 338 34 29
MERCEDES-BENZ      000 338 35 29
MERCEDES-BENZ      002 330 13 35
MERCEDES-BENZ      A000 330 12 35
MERCEDES-BENZ      A000 330 75 35
MERCEDES-BENZ      A000 330 97 35
MERCEDES-BENZ      A000 330 99 35
MERCEDES-BENZ      A000 338 34 29
MERCEDES-BENZ      A000 338 35 29
MERCEDES-BENZ      A0023301335
VOLVO      1696919
VOLVO      85125134

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH52-3009 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH