Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Dacia LODGY (JS_) 1.6 LPG (JSNB) (2018.08-???) 109km » RH52-4007 reinhoch
wybrany samochód: 
Dacia Lodgy (js_) 1.6 Lpg (jsnb) (2018.08-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH52-4007 REINHOCH

RH52-4007 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH52-4007
Końcówka drążka kierowniczego RH52-4007
RH52-4007
79.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

RH52-4007

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]149
Ciężar [kg]1,7
Wymiar gwintuM30
Wymiar stożka [mm]28,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z nakrętką koronową
Rozmiar gwintu 1M20
Wymiar gwintu zewnętrznegoM30 x 1,5
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]149
Ciężar [kg]1,7
Wymiar gwintuM30
Wymiar stożka [mm]28,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z nakrętką koronową
Rozmiar gwintu 1M20
Wymiar gwintu zewnętrznegoM30 x 1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH52-4007 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego (rodzaj gwintu zewnętrzny kierunek prawostronny, M30x1,5mm/M20x1,5mm, L-149mm) pasuje do: RVI C, K, T VOLVO FH, FH II, FH III, FH16, FH16 II, FH16 III, FM II 01.03-
numery OEM:
VOLVO      21408207
VOLVO      22603162
VOLVO      23377695

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH52-4007 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.