Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi CARISMA (DA_) 1.6 (DA1A) (1998.12-2006.06) 95km » RH52-7008 reinhoch
wybrany samochód: 
Mitsubishi Carisma (da_) 1.6 (da1a) (1998.12-2006.06) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH52-7008 REINHOCH

RH52-7008 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH52-7008
Końcówka drążka kierowniczego RH52-7008
RH52-7008
62.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

RH52-7008

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyprzy drążku kierowniczym poprzecznym
Długość [mm]145
Wymiar gwintuM30x1,5
Wymiar stożka [mm]32
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintuGwint zewn.
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Rozmiar gwintu 1M24
Strona zabudowyprzy drążku kierowniczym poprzecznym
Długość [mm]145
Wymiar gwintuM30x1,5
Wymiar stożka [mm]32
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintuGwint zewn.
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Rozmiar gwintu 1M24

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH52-7008 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego (rodzaj gwintu zewnętrzny kierunek prawostronny, M30x1,5mm/M24x1,5mm, L-145mm) pasuje do: VOLVO pasuje do: VOLVO FH, FH II, FH12, FH16, FH16 II, FM, FM II, FM12 08.93-
numery OEM:
VOLVO      85119943
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH52-7008 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.