Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » drążki kierownicze poprzeczne, pojedyncze części » drążek kierowniczy, końcówka drążka, pojedyncze części Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI Mild Hybrid quattro (2020.11-???) 163km » 032-00039 rts
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 35 Tdi Mild Hybrid Quattro (2020.11-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 032-00039 RTS

032-00039 Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny RTS
13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

032-00039

producent:

RTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
średnica zewnętrzna [mm]27
Średnica wewnętrzna [mm]10
Długość [mm]26
Ciężar [kg]0,028
nr EAN8435130340788

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 032-00039 RTS

numery OEM:
AUDI      377419801
AUDI      377419802
AUDI      811419801E
AUDI      811419802J
VOLKSWAGEN      377419801
VOLKSWAGEN      377419802
VOLKSWAGEN      377422803B
VOLKSWAGEN      377422804B
VOLKSWAGEN      811419801E
VOLKSWAGEN      811419802J

Zastosowanie Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 032-00039 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 032-00039 RTS:

2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.