Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.8 quattro (1999.07-2001.05) 190km » 91-08044 rts
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.8 Quattro (1999.07-2001.05) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-08044 RTS

91-08044 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

91-08044

producent:

RTS

Status produktu: Normalny
Gwint wewnętrzny 1 [mm]M14x1,5-LHT
Gwint zewn. 2 [mm]M12x1,25
Długość [mm]85
Ciężar [kg]0,43206
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyzewnętrzny
nr EAN8435130385260

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-08044 RTS

numery OEM:
FORD      3669079
MAZDA      803899905
MAZDA      E17Z3A131A
MAZDA      UA0199324
MAZDA      UB3932280
MAZDA      UB3999324
MAZDA      UH7132280
FORD USA      XM343289AA
zamienniki:
43-0539
KAGER
43-0086
KAGER
230215
brak
A.B.S.
230220
brak
A.B.S.
44593
brak
SPIDAN
L50400
brak
MONROE
52032
brak
SIDEM
0280341
brak
OCAP
0292933
brak
OCAP
44277
brak
SPIDAN
19065033220
brak
SBS
V32-9530
brak
VAICO
RD0341
brak
BIRTH
FL0000-B
brak
KAWE
0294113
brak
OCAP

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-08044 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-08044 RTS:

Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.