Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Parametr | ST36/25X167A |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
nr EAN | 4013872954469 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 317 330 SACHS
SEAT | 5QF 413 031 AG | |
SKODA | 3Q0 413 031 BF | |
SKODA | 3Q0 413 031 BG | |
SKODA | 3Q0 413 031 BH | |
SKODA | 3Q0 413 031 BJ | |
SKODA | 5QF 413 031 AN | |
SKODA | 5QF 413 031 AP | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AD | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AE | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AF | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AL | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AM | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AN | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AP | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AQ | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AR | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AS | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 AT | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 BA | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 BM | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 BN | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 BP | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 BQ | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 BR | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 BS | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 CB | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 CC | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 CL | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 413 031 CM | |
VOLKSWAGEN | 5QF 413 031 AE | |
VOLKSWAGEN | 5QF 413 031 AF | |
VOLKSWAGEN | 5QF 413 031 AG | |
VOLKSWAGEN | 5QF 413 031 M | |
VOLKSWAGEN | 5QF 413 031 N | |
VOLKSWAGEN | 5QF 413 031 P |
Zastosowanie Amortyzator 317 330 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator 317 330 SACHS:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.