Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen CADDY IV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB, SAJ) ABT e-Caddy (2020.04-???) 113km » 3008245 sasic
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iv Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (sab, Saj) Abt E-caddy (2020.04-???) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008245 SASIC

3008245 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SASIC
sasic 3008245
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008245
97.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

3008245

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 2M12x1,0
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Długość [mm]293
dla numeru OEPart/oe 7701469570
nr EAN3660872307880
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008245 SASIC

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 293mm) pasuje do: RENAULT SAFRANE I, SAFRANE II, TWINGO I, TWINGO I/HATCHBACK 1.2-3.0 04.92-06.07
numery OEM:
RENAULT      7701469517
RENAULT      7701469569
RENAULT      7701469570
RENAULT      7701469571
RENAULT      7701469572

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008245 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.