Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Iveco DAILY IV Autobus 35S14, 35S14 /P (2006.05-2011.08) 136km » 4001460 sasic
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Autobus 35s14, 35s14 /p (2006.05-2011.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie, kolumna kierownicza 4001460 SASIC

4001460 Połączenie, kolumna kierownicza SASIC
sasic 4001460
Połączenie, kolumna kierownicza 4001460
4001460
sasic 4001460 Połączenie, kolumna kierownicza
Połączenie, kolumna kierownicza 4001460 sasic
Połączenie, kolumna kierownicza 4001460 sasic
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4001460

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Rodzaj przegubuPrzegub krzyżowy
dla numeru OE7700687433
nr EAN3660872310538

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie, kolumna kierownicza 4001460 SASIC

Przegub wału kolumny kierowniczej pasuje do: RENAULT 11, 25, 9, RAPID/MINIVAN, SUPER 5 1.0-2.8 09.81-08.98
numery OEM:
RENAULT      7700687433
zamienniki:
1215032
brak
OCAP
RE-SB-0562
brak
MOOG

Zastosowanie Połączenie, kolumna kierownicza 4001460 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.