Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 7070047 sasic

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070047 SASIC

7070047 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC
sasic 7070047
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070047
1,878.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7070047

producent:

SASIC

Tryb pracy elektryczny
dla numeru OE 4007XW
nr EAN 3660872434142

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070047 SASIC

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej pasuje do: CITROEN C4, C4 I; PEUGEOT 307 1.4-2.0D 08.00-11.12
numery OEM:
CITROËN      4007CL
CITROËN      4007SQ
CITROËN      4007SR
CITROËN      4007VK
CITROËN      4007VL
CITROËN      4007VN
CITROËN      4007XV
CITROËN      4007XW
CITROËN      4008E6
PEUGEOT      4007CL
PEUGEOT      4007SQ
PEUGEOT      4007SR
PEUGEOT      4007VK
PEUGEOT      4007VL
PEUGEOT      4007VN
PEUGEOT      4007XV
PEUGEOT      4007XW
PEUGEOT      4008E6
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070047 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070047 SASIC:

2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.