Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ssangyong REXTON W / REXTON VAN e-XDi Napęd na wszystkie koła (2015.07-???) 178km » 7070061 sasic
wybrany samochód: 
Ssangyong Rexton W / Rexton Van E-xdi Napęd Na Wszystkie Koła (2015.07-???) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070061 SASIC

7070061 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC
sasic 7070061
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070061
7070061
sasic 7070061 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070061 sasic
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070061 sasic
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070061 sasic
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070061 sasic
601.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7070061

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
dla numeru OE4007Y8
nr EAN3660872433466

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070061 SASIC

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN JUMPER I, PEUGEOT BOXER 2.5D/2.8D 03.94-06.06
numery OEM:
CITROËN      4007Y8
PEUGEOT      4007Y8
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070061 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070061 SASIC:

2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.