Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A6 C8 (4A2) 45 TDI Mild Hybrid quattro (2021.01-???) 245km » 7070064 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 45 Tdi Mild Hybrid Quattro (2021.01-???) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070064 SASIC

7070064 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC
sasic 7070064
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070064
7070064
sasic 7070064 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070064 sasic
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070064 sasic
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070064 sasic
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070064 sasic
462.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7070064

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
dla numeru OE1440200380
nr EAN3660872439741

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070064 SASIC

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, PEUGEOT BIPPER, BIPPER TEPEE 1.4D 02.08-
numery OEM:
CITROËN      1440200380
CITROËN      4007TC
PEUGEOT      1440200380
PEUGEOT      4007TC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070064 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070064 SASIC:

2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.