Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford FOCUS IV (HN) 2.0 EcoBlue (2018.01-???) 150km » 7076080 sasic
wybrany samochód: 
Ford Focus Iv (hn) 2.0 Ecoblue (2018.01-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076080 SASIC

7076080 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC
sasic 7076080
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076080
7076080
1,556.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7076080

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Specyfikacjaconnecteur 3 fiches
Specyfikacjaconnecteur 2 fiches
dla numeru OE5948229
nr EAN3660872446312

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076080 SASIC

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.3D-2.0 01.04-
numery OEM:
OPEL      13192897
OPEL      13292554
OPEL      5948070
OPEL      5948072
OPEL      5948229
OPEL      5948230
OPEL      7625955127
OPEL      7625955128
OPEL      7625955136
OPEL      7625955142
OPEL      7625955145
OPEL      93181657
OPEL      93190155
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076080 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076080 SASIC:

2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.