Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco DAILY V Furgon 29L15 V, 35S15 V, 35C15L V, 40C15L V, 50C15L V (2011.09-2014.02) 146km » 7170029 sasic
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 29l15 V, 35s15 V, 35c15l V, 40c15l V, 50c15l V (2011.09-2014.02) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7170029 SASIC

7170029 Przekładnia kierownicza SASIC
sasic 7170029
Przekładnia kierownicza 7170029
1,983.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7170029

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
dla numeru OE4000WT
nr EAN3660872409683

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7170029 SASIC

Koszt kaucji: 378.15 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, II generacja) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II 1.1-1.6D 02.02-01.13
numery OEM:
CITROËN      4000WT

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7170029 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7170029 SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.