Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford FIESTA II (FBD) 1.6 XR2 (FBD) (1984.04-1989.02) 97km » 7170057 sasic
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Ii (fbd) 1.6 Xr2 (fbd) (1984.04-1989.02) 97km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7170057 SASIC

7170057 Przekładnia kierownicza SASIC
1,899.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7170057

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla numeru OE1627686180
nr EAN3660872472311

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7170057 SASIC

Koszt kaucji: 787.82 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza elektryczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN C3 PICASSO, PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI 1.2-1.6D 02.06-
numery OEM:
PEUGEOT      1627685680
PEUGEOT      1627686080
PEUGEOT      1627686180
PEUGEOT      1627686480
PEUGEOT      4001WL
PEUGEOT      4001WP
PEUGEOT      4001WQ
PEUGEOT      4001WR
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7170057 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7170057 SASIC:

2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.