Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 7170071 sasic

Przekładnia kierownicza 7170071 SASIC

7170071 Przekładnia kierownicza SASIC
1,806.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7170071

producent:

SASIC

Tryb pracy elektryczny
dla numeru OE 1635510680
nr EAN 3660872477255

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7170071 SASIC

Koszt kaucji: 682.77 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza elektryczny (fabrycznie regenerowany, II generacja) pasuje do: PEUGEOT 308 II, 308 II/KOMBI, 308/HATCHBACK 1.2-2.0D 09.13-06.21
numery OEM:
PEUGEOT      1616445780
PEUGEOT      1616445880
PEUGEOT      1634844680
PEUGEOT      1635510680
PEUGEOT      1638538280
PEUGEOT      1638538480
PEUGEOT      1638538580
PEUGEOT      1638568280
PEUGEOT      1638568380
PEUGEOT      1638568480
PEUGEOT      9817450980
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7170071 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7170071 SASIC:

2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.