Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault 19 II Chamade (L53_) 1.8 16V (L53D) (1992.04-1995.12) 135km » 7176061 sasic
wybrany samochód: 
Renault 19 Ii Chamade (l53_) 1.8 16v (l53d) (1992.04-1995.12) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7176061 SASIC

7176061 Przekładnia kierownicza SASIC
1,819.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7176061

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla numeru OE169460070080
nr EAN3660872446480

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7176061 SASIC

Koszt kaucji: 682.77 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza elektryczny (fabrycznie regenerowany, II generacja) pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 1.5-2.0D 09.04-06.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1694600700
MERCEDES-BENZ      169460070080
MERCEDES-BENZ      1694601700
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7176061 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7176061 SASIC:

2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.