Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 2.3 VR5 (1997.06-2000.11) 150km » 7376015 sasic
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 Variant (3b5) 2.3 Vr5 (1997.06-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7376015 SASIC

7376015 Przekładnia kierownicza SASIC
sasic 7376015
Przekładnia kierownicza 7376015
7376015
793.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7376015

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracymanualny
dla numeru OE5900326
nr EAN3660872448293

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7376015 SASIC

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (nowy) pasuje do: OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK 1.0-1.4LPG 07.06-08.14
numery OEM:
OPEL      5900275
OPEL      5900326
OPEL      900032
OPEL      900037
OPEL      93167838
OPEL      93168411
OPEL      93189032
OPEL      93193902
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7376015 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7376015 SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.