Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 RS (1995.09-1999.04) 141km » 7670011 sasic
wybrany samochód: 
Mitsubishi Eclipse Ii (d3_a) 2.0 Rs (1995.09-1999.04) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7670011 SASIC

7670011 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
sasic 7670011
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7670011
7670011
sasic 7670011 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7670011

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintuM14x1,5
dla numeru OE381773
nr EAN3660872398338

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7670011 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CITROEN C8, DS4, DS5, JUMPY II, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 308, 308 I, 807, EXPERT, EXPERT TEPEE, RCZ 1.6-2.2D 05.03-
numery OEM:
CITROËN      381773
FIAT      9403817738
LANCIA      9403817738
PEUGEOT      381773

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7670011 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.