Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.0 E 16V quattro (1992.07-1994.07) 140km » 7670031 sasic
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Avant (4a5) 2.0 E 16v Quattro (1992.07-1994.07) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego 7670031 SASIC

7670031 Końcówka drążka kierowniczego SASIC
49.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.

    Ocena:
numer części:

7670031

producent:

SASIC

dla numeru OE1669648480
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Wymiar gwintuM14x1,5
sparowany numer artykułu7670029
dla numeru OE1669648480
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Wymiar gwintuM14x1,5
sparowany numer artykułu7670029

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego 7670031 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: OPEL CORSA F, CORSA F/HATCHBACK, PEUGEOT 208 II 1.2-Electric 06.19-
numery OEM:
OPEL      1669648480
PEUGEOT      1669648480
zamienniki:
230676
brak
A.B.S.

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego 7670031 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.