Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TDI quattro (2017.03-???) 190km » 7776057 sasic
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 2.0 Tdi Quattro (2017.03-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7776057 SASIC

7776057 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SASIC
sasic 7776057
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7776057
7776057
sasic 7776057 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
67.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7776057

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
Rozmiar gwintu 1M12x1,25
Długość [mm]278
dla numeru OEPart/oe 49001BN013
nr EAN3660872420824

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7776057 SASIC

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 278mm) pasuje do: NISSAN ALMERA II 1.5/1.8/2.2D 01.00-11.06
numery OEM:
NISSAN      485214B000
NISSAN      49001BN013

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7776057 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.