Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » tuleje osi i stabilizatora » korpus osi Peugeot DJANGO Django 50 2T Blue (M2) (2020-2020) 4km » VKDS 474002 skf
wybrany samochód: 
Peugeot Django Django 50 2t Blue (m2) (2020-2020) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus osi VKDS 474002 SKF

VKDS 474002 Korpus osi SKF
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

VKDS 474002

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]70
Średnica wewnętrzna [mm]12,1
średnica zewnętrzna [mm]63,3
parzyste numery artykułówVKDS 474002
nr EAN7316579255615

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus osi VKDS 474002 SKF

Silentblock belki zawieszenia tył (tył) L/P pasuje do: FORD FIESTA IV, KA, PUMA, STREET KA 1.3-1.8D 08.95-11.08
numery OEM:
FORD      1016439
FORD      96FB 5K653 CA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus osi VKDS 474002 SKF w samochodach:

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.