Długość [mm] | 574 |
otwór Ø [mm] | 8 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 33 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 53 |
Ilość zębów, pierścień ABS | 45 |
Ilość otworów | 6 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 86 |
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 88 |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 100 |
nr EAN | 7316572884881 |
Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 1008 SKF
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
895407272D, 8A0407272AE, 8A0407272J, 8A0407272JX, 8A0407452X
AUDI | 895 407 272 D | |
AUDI | 8A0 407 272 AE | |
AUDI | 8A0 407 272 J | |
AUDI | 8A0 407 272 JX | |
AUDI | 8A0 407 452 X | |
SEAT | 895 407 272 D | |
SEAT | 8A0 407 272 AE | |
SEAT | 8A0 407 272 J | |
SEAT | 8A0 407 272 JX | |
SEAT | 8A0 407 452 X | |
SKODA | 895 407 272 D | |
SKODA | 8A0 407 272 AE | |
SKODA | 8A0 407 272 J | |
SKODA | 8A0 407 272 JX | |
SKODA | 8A0 407 452 X | |
VOLKSWAGEN | 895 407 272 D | |
VOLKSWAGEN | 8A0 407 272 AE | |
VOLKSWAGEN | 8A0 407 272 J | |
VOLKSWAGEN | 8A0 407 272 JX | |
VOLKSWAGEN | 8A0 407 452 X |
Zastosowanie Wał napędowy VKJC 1008 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 1008 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.