Liczba zębów 1 | 163 |
Liczba pasków | 2 |
Liczba rolek kierunkowych | 2 |
Masa [g] | 1 |
Szerokość 1 [mm] | 20 |
Szerokość 2 [mm] | 10 |
Liczba zębów 2 | 81 |
nr EAN | 3413521937576 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.750 SNR
AUDI | 04C121600L | |
AUDI | 04C121600P | |
AUDI | 04C121605 | |
AUDI | 04E109119F | |
AUDI | 04E109244B | |
AUDI | 04E109479A | |
AUDI | 04E109479H | |
AUDI | 04E121605L | |
AUDI | 04E121605M | |
SEAT | 04C109479G | |
SEAT | 04C109479H | |
SEAT | 04C109479K | |
SEAT | 04C121004E | |
SEAT | 04C121004F | |
SEAT | 04C121004J | |
SEAT | 04C121600L | |
SEAT | 04C121600N | |
SEAT | 04C121600P | |
SEAT | 04E109119C | |
SEAT | 04E109119F | |
SEAT | 04E109244B | |
SEAT | 04E109479A | |
SEAT | 04E109479H | |
SEAT | 04E121605L | |
SEAT | 04E121605M | |
SKODA | 04C109479G | |
SKODA | 04C109479H | |
SKODA | 04C109479K | |
SKODA | 04C121004F | |
SKODA | 04C121004J | |
SKODA | 04C121600J | |
SKODA | 04C121600L | |
SKODA | 04C121600P | |
SKODA | 04C121605 | |
SKODA | 04E109119C | |
SKODA | 04E109119F | |
SKODA | 04E109244B | |
SKODA | 04E109479A | |
SKODA | 04E109479H | |
SKODA | 04E121605L | |
SKODA | 04E121605M | |
VOLKSWAGEN | 04C109479G | |
VOLKSWAGEN | 04C109479H | |
VOLKSWAGEN | 04C109479J | |
VOLKSWAGEN | 04C109479K | |
VOLKSWAGEN | 04C121004E | |
VOLKSWAGEN | 04C121004F | |
VOLKSWAGEN | 04C121004J | |
VOLKSWAGEN | 04C121600L | |
VOLKSWAGEN | 04C121600N | |
VOLKSWAGEN | 04C121600P | |
VOLKSWAGEN | 04C121605 | |
VOLKSWAGEN | 04E109119C | |
VOLKSWAGEN | 04E109119F | |
VOLKSWAGEN | 04E109244B | |
VOLKSWAGEN | 04E109244D | |
VOLKSWAGEN | 04E109479A | |
VOLKSWAGEN | 04E109479H | |
VOLKSWAGEN | 04E121605J | |
VOLKSWAGEN | 04E121605L | |
VOLKSWAGEN | 04E121605M |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.750 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP457.750 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.