Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Bmw 4 coupe (F32, F82) 430 d (2013.11-???) 286km » 33 10 3688 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Bmw 4 Coupe (f32, F82) 430 D (2013.11-???) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 33 10 3688 SWAG Autoteile GmbH

33 10 3688 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK960, 6PK961, 6PK962, 6PK963, 6PK964, 6PK965, 6PK966

numer części:

33 10 3688

Status produktu: Normalny
Długość [mm]963
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg]0,11
Ilość żeber6
nr EAN4054228767043

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 33 10 3688 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
CITROËN      55750XF
CITROËN      5750.QG
CITROËN      5750.QH
CITROËN      5750XF
CITROËN      98 004 531 80
CITROËN      98 035 805 80
FIAT      1313020080
FORD      1 685 812
FORD      1 701 514
MAZDA      PE08-15-909B
MAZDA      Y650-15-909
MAZDA      Y650-15-909A
MITSUBISHI      MD340589
PEUGEOT      5750.XF
PEUGEOT      98 004 531 80
PEUGEOT      98 035 805 80
TOYOTA      90916-WX002
TOYOTA      96490-06280
TOYOTA      96529-45780
VOLVO      31330244
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 33 10 3688 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.