02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 55 93 4371 swag autoteile gmbh

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 55 93 4371 SWAG Autoteile GmbH

55 93 4371 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SWAG Autoteile GmbH
82.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

55 93 4371

Długość [mm] 313
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,852
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z manszetami układu kierowniczego
nr EAN 4044688650269

skład zestawu:
50 93 4384 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
55 93 4293 Zestaw osłon, układ kierowniczy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 55 93 4371 SWAG Autoteile GmbH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 313mm) pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, V60 I, V70 III, V70 III/KOMBI, XC70 II, FORD GALAXY II, GALAXY MK II, MONDEO IV, S-MAX 1.5-4.4 03.06-12.18
numery OEM:
FORD      1 596 574
FORD      1 596 574 S1
VOLVO      30776250
VOLVO      30776250 SK2
VOLVO      31280002
VOLVO      31280002 SK2
VOLVO      31280658
VOLVO      31280658 SK2
VOLVO      31451035
VOLVO      31451035 SK2

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 55 93 4371 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 55 93 4371 SWAG Autoteile GmbH:

2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.