Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Seat LEON (5F1) 1.4 TSI (2012.11-???) 122km » 62 93 7770 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Seat Leon (5f1) 1.4 Tsi (2012.11-???) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 62 93 7770 SWAG Autoteile GmbH

62 93 7770 Mocowanie amortyzatora SWAG Autoteile GmbH
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

62 93 7770

Status produktu: Normalny
Gwint zewn. [mm]M10 x 1,25
MateriałGuma / metal
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska
nr EAN4044688575012

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 62 93 7770 SWAG Autoteile GmbH

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CITROEN C4 AIRCROSS, C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, MITSUBISHI ASX, LANCER VIII, OUTLANDER II, OUTLANDER III, PEUGEOT 4007, 4008 1.6-3.0 11.06-
numery OEM:
CITROËN      5038.F8
MITSUBISHI      MN101372
PEUGEOT      5038.F8

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 62 93 7770 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 62 93 7770 SWAG Autoteile GmbH:

2021-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-10
 5/5
Pudełko Swag w pudełku Febi O_o ? Niby to samo ale dziwne.
2020-08-29
 5/5
Produkty zgodne, wysoka jakość i szybka wysyłka. Polecam.
2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).