Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda CX-30 (DM) SKYACTIV-G M Hybrid (DM5W, DM6W) (2020.01-???) 150km » 82 93 4614 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Mazda Cx-30 (dm) Skyactiv-g M Hybrid (dm5w, Dm6w) (2020.01-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 82 93 4614 SWAG Autoteile GmbH

82 93 4614 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SWAG Autoteile GmbH
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

82 93 4614

Status produktu: Normalny
Długość [mm]233
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M22 x 1,5
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,57
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakrętką
dla numeru OED8521-JD00B
nr EAN4044688564719

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 82 93 4614 SWAG Autoteile GmbH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 233mm, z przeciwnakrętką) pasuje do: NISSAN QASHQAI I, ROGUE, X-TRAIL, X-TRAIL II, RENAULT KOLEOS I 1.5D-2.5 11.06-
numery OEM:
NISSAN      D8521-JD00B
NISSAN      D8521-JG00A
RENAULT      D8521JG00A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 82 93 4614 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 82 93 4614 SWAG Autoteile GmbH:

2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.