Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 85 93 4092 swag autoteile gmbh

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 85 93 4092 SWAG Autoteile GmbH

85 93 4092 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG Autoteile GmbH
53.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

85 93 4092

parzyste numery artykułów 85 93 4091
Długość [mm] 178
Gwint wewnętrzny [mm] M12 x 1,25
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Materiał Stal
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,49
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką koronową
nr EAN 4044688570635

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 85 93 4092 SWAG Autoteile GmbH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: HONDA JAZZ II 1.2/1.3/1.4 03.02-10.08

Firma SWAG Autoteile GmbH będąca producentem produktu końcówka drążka 85 93 4092 jest podstawowym producentem części samochodowych dla kategorii końcówka drążka i znanym liderem w branży motoryzacyjnej.
Normy jakości jakie utrzymywane są przy produkcji końcówek drążka jak i innych części dostarczanych przez SWAG Autoteile GmbH powodują, że ich jakość jest na wyjątkowo wysokim poziomie. Firma SWAG Autoteile GmbH znana jest z bardzo dobrej jakości wykonania produkowanych w swoich fabrykach części samochodowych. Zastosowanie dobrej jakości materiałów i produkcja na maszynach sterowanych cyfrowo, przynosi efekty w postaci części o konkurencyjnej trwałości. Opinie praktyków o prezentowanym wyrobie - końcówka drążka SWAG Autoteile GmbH 85 93 4092 potwierdzają ich wysoką jakość i cechy eksploatacyjne.
Końcówka drążka 85 93 4092 ma zastosowanie do samochodu HONDA JAZZ sedan (GD_) od 2002.12 oraz wielu innych modeli aut. Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą teraz przeglądasz pasuje do samochodów marki HONDA jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, należy skontaktować się ze sklepem w celu sprawdzenia doboru tego elementu samochodu.
Końcówka drążka 85 93 4092 ma dobrą stosunek cena do jakości. Nabycie tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
HONDA      53540-SAA-003
HONDA      53540-SEL-T01

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 85 93 4092 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 85 93 4092 SWAG Autoteile GmbH:

2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.