Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A) (2007.04-2008.12) 90km » 98065100 textar
wybrany samochód: 
Fiat Bravo Ii (198_) 1.9 D Multijet (198axe1a) (2007.04-2008.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 98065100 TEXTAR

98065100 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych TEXTAR
77.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (72 ocen)
numery handlowe:

96990 0651 0 2

numer części:

98065100

producent:

TEXTAR

Status produktu: w przygotowaniu
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość [mm]357
Ciężar [kg]0,036
Wymagana ilość2
Długość opakowania [cm]26
Szerokość opakowania [cm]15
Wysokość opakowania [cm]1
Techniczny numer informacyjny96990 0651 0 2
nr EAN4019722558870

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 98065100 TEXTAR

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód pasuje do: AUDI E-TRON GT, BENTLEY CONTINENTAL, FLYING SPUR, PORSCHE CAYENNE, PANAMERA, PANAMERA SPORT TURISMO, TAYCAN 2.9-Electric 09.02-
numery OEM:
PORSCHE      971907637
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 98065100 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 98065100 TEXTAR:

Mariusz, Dukla
2023-10-03
 5/5
ok
Krzysztof, Warszawa
2020-06-08
 5/5
Premium w cenie standard w porównaniu z innymi sklepami
paweł, warszawa
2023-08-31
 5/5
Ok
Anrzej, Tarnowskie Gory
2022-12-19
 5/5
Dobra jakość klocków Textar. Dostawa i obsługa b. dobra i zgodna z oczekiwaniem
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
Krzysztof, Iwiny
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Kielce
2021-03-20
 5/5
ok
astex, Zielonka
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2025-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Iwiny
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Jaworzno
2023-05-01
 5/5
jeszcze nie testowałem ale wyglądają dobrze
Lukasz, Mysłowice
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Lublin
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2024-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał,
2023-03-15
 5/5
Jakościowy produkt, polecam
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Częstochowa
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
paweł, warszawa
2023-08-31
 5/5
Ok
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Warszawa
2019-10-05
 5/5
Klocki oryginalne, niska cena i błyskawiczna wysyłka
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-12-08
 5/5
Super Polecam
Mirosław, Kielce
2021-03-20
 5/5
ok
Rafał, Warszawa
2023-11-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Police
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Żyrzyn
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Lublin
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Katowice
2022-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielonka
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.