Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Bentley ARNAGE (RBS_) 6.7 V8 (1999.09-2003.08) 405km » D4W022TT thermotec
wybrany samochód: 
Bentley Arnage (rbs_) 6.7 V8 (1999.09-2003.08) 405km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Chłodnica oleju układu kierowniczego D4W022TT THERMOTEC

D4W022TT Chłodnica oleju układu kierowniczego THERMOTEC
thermotec D4W022TT
Chłodnica oleju układu kierowniczego D4W022TT
D4W022TT
243.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D4W022TT

producent:

THERMOTEC

MateriałAluminium
Długość sieci [mm]560
Szerokość sieci [mm]72
Głębokość sieci [mm]16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica oleju układu kierowniczego D4W022TT THERMOTEC

Chłodnica oleju układu kierowniczego
numery OEM:
AUDI      7L6 422 885 B
AUDI      7L6 422 885 E
AUDI      7L6422885A
VOLKSWAGEN      7L6422885A
VOLKSWAGEN      7L6422885B
VOLKSWAGEN      7L6422885D
VOLKSWAGEN      7L6422885E
VOLKSWAGEN      7L8422885A

Zastosowanie Chłodnica oleju układu kierowniczego D4W022TT THERMOTEC w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.