Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel SENATOR A (29_) 2.8 (1978.02-1981.04) 140km » KTT030005 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Senator A (29_) 2.8 (1978.02-1981.04) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030005 THERMOTEC

KTT030005 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030005
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030005
KTT030005
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030005

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentaSD7V16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030005 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
SEAT      1H0820803D
SEAT      7M0820803D
VOLKSWAGEN      1H0820803D
VOLKSWAGEN      1H0820803DX
VOLKSWAGEN      357820803R
VOLKSWAGEN      7D0820805A
VOLKSWAGEN      7D0820805B
VOLKSWAGEN      7D0820805E
VOLKSWAGEN      7D0820805Q
VOLKSWAGEN      7M0820803D
VOLKSWAGEN      7M0820803M
VOLKSWAGEN      7M0820803P
VOLKSWAGEN      7M0820803PX
VOLKSWAGEN      7M0820803Q
FORD USA      1067111
FORD USA      7340657
FORD USA      95NW19D629CC

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030005 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.