Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Hyundai SONATA V (NF) 2.0 VVTi GLS (2005.05-2010.12) 144km » KTT030007 thermotec
wybrany samochód: 
Hyundai Sonata V (nf) 2.0 Vvti Gls (2005.05-2010.12) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030007 THERMOTEC

KTT030007 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030007
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030007
KTT030007
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030007

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentaSD6V12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030007 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
OPEL      09167048
OPEL      1854009
OPEL      1854073
OPEL      1854085
OPEL      1854086
OPEL      1854100
OPEL      1854107
OPEL      1854138
OPEL      1854143
OPEL      1854147
OPEL      24421642
OPEL      24422013
OPEL      24462196
OPEL      6854021
OPEL      6854048
OPEL      8971863970
OPEL      90559843
OPEL      9132922
OPEL      93176916
zamienniki:
3700K139
brak
VAN WEZEL
3700K287
brak
VAN WEZEL
3700K373
brak
VAN WEZEL
3700K377
brak
VAN WEZEL
3700K389
brak
VAN WEZEL
3700K477
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030007 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.