Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 3700K358 van wezel

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3700K358 VAN WEZEL

3700K358 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
 

    Ocena:
numer części:

3700K358

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Delphi-Harrison
ID kompresora CVC
Ø koła pasowego [mm] 105
Napięcie [V] 12
Dolot - Ø [mm] 17,7
Wylot - Ø [mm] 11,6
Ilość oleju [ml] 150
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Wysokość 1 [mm] 121
Litera rozpoznawcza KZ: SX
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
Kształt obudowy wtyczki owalny
częściowo napełniony 
Jakość IR PLUS
nr EAN 5410909292218

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3700K358 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A 2.0D/2.2D 02.98-10.05
numery OEM:
OPEL      09132922
OPEL      1854086
OPEL      1854107
OPEL      24464152
OPEL      6854013
OPEL      6854013-24464152
OPEL      90559843
OPEL      93176858

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3700K358 VAN WEZEL w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 3700K358zobacz instrukcję montażu 3700K358

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.