Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 2.0 (EM0S) (2003.09-2007.02) 139km » KTT040124 thermotec
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii Coupé-cabriolet (em0/1_) 2.0 (em0s) (2003.09-2007.02) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040124 THERMOTEC

KTT040124 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040124
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040124
KTT040124
172.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040124

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSANDEN
Ø koła pasowego [mm]126
ID sprężarkiSD7V16
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040124 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
VOLKSWAGEN      701820805Q
VOLKSWAGEN      7D0820805
VOLKSWAGEN      7D0820805C
VOLKSWAGEN      7D0820805G
zamienniki:
8FK 351 127-931
brak
HELLA
5800K164
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040124 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.