Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-431 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-431 HELLA

8FK 351 127-431 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 127-431
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-431
8FK 351 127-431
hella 8FK 351 127-431 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-431 hella
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 127-431

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Sanden
ID kompresora SD7V16
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 128
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń H/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka) VQL
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300163018

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-431 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 72440517/8FK351127431 VW
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7D0 820 805 C
VOLKSWAGEN      7D0 820 805 G
VOLKSWAGEN      7D0 820 805 H
VOLKSWAGEN      7D0 820 805 K
VOLKSWAGEN      7D0 820 805 KX

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-431 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 127-431

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.