Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) 2.0 Turbo (1995.06-2003.04) 147km » KTT040127 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën Xantia Break (x1_, X2_) 2.0 Turbo (1995.06-2003.04) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040127 THERMOTEC

KTT040127 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040127
182.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040127

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSANDEN
Ø koła pasowego [mm]114
ID sprężarkiHS090R
ID sprężarkiTRSA09
Liczba rowków5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040127 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
HONDA      38800P14006
HONDA      38800PCMA02
HONDA      38800RB7Z02
HONDA      38800RB7Z51
HONDA      38800RB7Z510
HONDA      38800RB7Z520
HONDA      38800RB7Z521
HONDA      38800RB7Z522
HONDA      38800RB7Z523
HONDA      38800RB7Z524
HONDA      38800RB7Z525
HONDA      38810-PWA-016
HONDA      38810-RB0-E01
HONDA      38810-RSJ-E03
HONDA      38810PWA006
HONDA      38810PWAJ02
HONDA      38810RB0006
HONDA      38810RB0E02
HONDA      38810RK8006
HONDA      38810RMEA01
HONDA      38900-PWA-006

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040127 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.