Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel ASTRA G liftback (T98) 1.2 16V (F08, F48) (2000.09-2005.01) 75km » KTT040180 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Astra G Liftback (t98) 1.2 16v (f08, F48) (2000.09-2005.01) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040180 THERMOTEC

KTT040180 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040180
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040180
KTT040180
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040180

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSANDEN
Ø koła pasowego [mm]124
ID sprężarkiPXV
ID sprężarkiSD7V16
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040180 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
FIAT      12843774
FIAT      13147264
FIAT      13171593
FIAT      51760316
FIAT      517603160
FIAT      6854005
FIAT      6854019
FIAT      6854036
FIAT      6854052
FIAT      6854063
FIAT      6854089
FIAT      71786549
FIAT      93176867
FIAT      93187228
FIAT      R1580034
FIAT      R1580054
FIAT      WQ1
OPEL      12843774
OPEL      13147264
OPEL      13171593
OPEL      517603160
OPEL      68 54 036
OPEL      68 54 052
OPEL      68 54 063
OPEL      68 54 089
OPEL      6854005
OPEL      6854019
OPEL      93187228
SAAB      12 77 0420

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040180 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.