Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro (2010.02-2015.07) 525km » KTT040301 thermotec
wybrany samochód: 
Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 Fsi Quattro (2010.02-2015.07) 525km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040301 THERMOTEC

KTT040301 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040301
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040301
KTT040301
216.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040301

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaQUALITY
Technika połączeńFLANGIA
Liczba żeber7
dla numeru artykułuK12132A
Ø koła pasowego [mm]130
Napięcie robocze [V]12
ID sprężarkiDKS17D
Liczba rowków7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040301 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
NISSAN      506012-1122
NISSAN      506012-1911
NISSAN      5060121120
NISSAN      5060121912
NISSAN      506211-9410
NISSAN      506211-9411
NISSAN      5062118940
NISSAN      92600-EB01A
NISSAN      926004X01B
NISSAN      926004X30A
NISSAN      92600EB01B
NISSAN      92600EB300
NISSAN      92600EB30A
NISSAN      Z0008619B
NISSAN      Z0008622A
zamienniki:
8FK 351 002-211
brak
HELLA
670110
brak
ERA

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040301 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.