Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 1.6 (1990.06-1993.06) 97km » KTT090035 thermotec
wybrany samochód: 
Nissan Primera Hatchback (p10) 1.6 (1990.06-1993.06) 97km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090035 THERMOTEC

KTT090035 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090035
Kompresor klimatyzacji KTT090035
KTT090035
thermotec KTT090035 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090035 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090035 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090035 thermotec
812.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090035

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDELPHI
Ilość oleju [ml]160
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCVC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090035 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090035 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.